Рубрика: Без рубрики

Առաջադրանք դասարանում

 

1.Քանի՞ նիստ, կող , գագաթ ունի ուղղանկյունանիստը:

Նիստ-6

Կող-12

Գագաթ-8

  1. Նվերըփաթեթավորվածէ խորանարդի ձևով տուփի մեջ: Տուփի նիստերի վրա պետք է ոսկեգույն աստղիկներ կպցնել:

 

Յուրաքանչյուր նիստի վրա պետք է կպցնել 7 աստղիկ: Ընդամենը քանի՞ աստղիկ է պետք:

 

Պատասխան՝  54 աստղիկ:

 

3.Խորանարդի բոլոր նիստերի մակերեսների գումարը 150 սմ քառակուսի է: Ինչքա՞ն է նրա մեկ նիստի մակերեսը:

150:6=25

Պատ․՝ 25սմ

4.Ունենք ABCD քառանկյունը , որի պարագիծը 40 սմ է:Նրա փոքր կողմերը՝ AB-ն և  CD-ն , իրար հավասար են:Հայտնի է նաև, որ BC=10 սմ, AD=18 սմ:Գտեք քառանկյան փոքր կողմերի երկարությունները:

40-10-18=12
4-2=2
12:2=6
Պատ․՛ 6 սմ

  1. Առաջին մեքենան գնաց 6ժ,իսկ երկրորդ մեքենան` 4ժ: Նրանք շարժվում էին նույն արագությամբ:Առաջին մեքենան անցավ 200կմ,ավելի ճանապարհ,քան երկրորդ մեքենան:Գտի’ր երկրորդ մեքենայի անցած ճանապարհը:

6-4=2
200:2=100
100×4=400

Պատ․՝ 400

Рубрика: Без рубрики

Հյուրանոցային համարի ամրագրում

— Good evening, sir.
— Բարի երեկո, պարոն։

— Hello. I have a reservation.
— Բարև Ձեզ։ Ես հյուրանոցի համար եմ ամրագրել։

— My name’s Hayk Bakunts.
-Իմ անունը Հայկ Բակունց է։

— Can you spell that, please?
— Կարո՞ղ եք հեգել այն, խնդրում եմ։

— H- A- Y- K.
— Հ- Ա- Յ- Կ։

— For five nights.
— Հինգ գիշերվա(օրվա) համար։

— Yes, that’s right.
— Այո՛, ճիշտ եք։

— Can I have your passport, please?
— Ձեր անձնագիրը կներկայացնե՞ք, խնդրում եմ։

— Just a moment.
— Մեկ րոպե…

— Here you are.
— Ահա՛, խնդրեմ։

— Can you sign here, please?
— Կարո՞ղ եք այստեղ ստորագրել, խնդրում եմ։

— Do you want a smoking or non-smoking room?
— Ծխողների, թե՞ չծխողների համար նախատեսված սենյակ եք ուզում։

— Non-smoking, please.
— Չծխողների, խնդրում եմ։

— Here’s your key. It’s room four two five, on the fourth floor.
— Ահա՛ Ձեր բանալին։ 425 համարի սենյակն է, չորրորդ հարկում է։

— Thank you. Where’s the lift?
— Շնորհակալ եմ։ Որտե՞ղ է վերելակը։

— It’s over there. Do you need help with your bags?
— Այնտեղ է։ Ձեր ուղեբեռի հետ կապված օգնության կարիք ունե՞ք։

— No, it’s OK, thanks.
— Ո՛չ, ամեն ինչ լավ է։ Շնորհակալ եմ։

— Enjoy your stay, Mr. Hayk.
— Վայելե՛ք Ձեր ժամանումը, պրն. Հայկ։

— Thank you.
— Շնորհակալ եմ։