Рубрика: Без рубрики

Ազատություն

  • Ինչ է ազատությունը
    Ազատությունը դա այն է, որ մարդը կարող է անել այն ինչ ինքն է ցանկանում, այլ ոչ, թե այն ինչ պարտադրում են ինրեն ուրիշները։ Ազատությունը, գաղափար է, որը արտացոլում է սուբյեկտի վերաբերմունքը։
  • Ազատություն տեսակները
    Ֆիզիկական ազատություն, խոսքի ազատություն, շարժի ազատություն և այլն։
  • Գրել պատումներ ազատության համար պայքարած հայ հերոսների մասին: 
    Մեր հայերը շատ են պայքարել ազատության համար և կարողացել են պահել իրենց խոստումները։ Հին ժամանակներիցս մինչև օրս մենք շատ ենք պայքարել ազատության համար և փորձել ենք պահել այն։ Ես հպարտանում եմ մեր հերոսներով։
  • Ազատության թեմայով ֆոտոշարեր, տեսանյութեր,  

Автор:

Բարի գալուստ իմ ուսումնական բլոգ։ Ես Մանեն եմ և ունեմ շատ նախասիրություններ ինչպես բոլորը։ Առարկաներից բոլորը կարևորում եմ, բայց իմ նախընտրածներն են՝անգլերենը, ռուսերենը, ֆիզիկան, կենսաբանությունը և մաթեմատիկան։ Սիրում եմ ուսումնասիրել տարբեր լեզուներ, պարել, զբաղվել սպորտով և երգեր լսել։ Խորհուրդ եմ տալիս բոլորին այցելել մեր դպրոց։

Оставьте комментарий