Рубрика: Без рубрики

Մարդու պահանջմունքները

Մարդիկ ունեն պահանջմունքների տարբեր չափեր՝բնական և մշակութային:

Բնական՝ այն պահանջմունքներն են, թորոնք մարդու մոտ կան ի ծնե:

Մշակութային՝ այն պահանջմունքներն են, որոնք առաջանում են մարդու մոտ ժամանակով զարգանալու ընդհացքում:Մշակութային պահանջմունքներն լինում են սոցիալ-պատմական բնույթ։ Տարբեր սոցիալական պայմաններում մարդիկ ունեն իրենց այդպիսի պահանջմունքները։

Իսկ բավարարող տեսակներից են՝ նյութական և հոգևոր։

Այդպիսի պահանջմունքները բավարարում են առարկաների օգնությամբ։

Իսկ հոգևոր պահանջմունքները բավարարելու համար անհրաժեշտ է մարդկանց հետ շատ շփվել:

Նաև կա մեկ այլ տեսակ՝ սոցիալ-հոգեբանական պահանջմունքներ։ Դա մարդու կարծիքն է, այսինքն մարդուն հարգելու,լսելու,լավ վերաբերվելու և այլն:

Автор:

Բարի գալուստ իմ ուսումնական բլոգ։ Ես Մանեն եմ և ունեմ շատ նախասիրություններ ինչպես բոլորը։ Առարկաներից բոլորը կարևորում եմ, բայց իմ նախընտրածներն են՝անգլերենը, ռուսերենը, ֆիզիկան, կենսաբանությունը և մաթեմատիկան։ Սիրում եմ ուսումնասիրել տարբեր լեզուներ, պարել, զբաղվել սպորտով և երգեր լսել։ Խորհուրդ եմ տալիս բոլորին այցելել մեր դպրոց։

Оставьте комментарий