Рубрика: Без рубрики

Մայրենիի ստուգատես․ ուսումնական տարվա ամփոփում

  1. Դրեք այն նախագծերի  հղումները, որոնց մասնակցել եք մայրենիից` սեպտեմբերից սկսած՝ նշելով նախագծերի անվանումները (դնել ոչ թե իմ բլոգի հղումը, այլ ձեր կատարած աշխատանքը տվյալ նախագծի շուրջ)։
    Իմ նախնտրած ոլորտը
    Մեր կարդացած գրքերը
    Նախագիծ մայրենիից
    Կոմիտասի մասին
    Կոմիտասի բանաստեղծությունների մասին
    Կոմիտասի մասին քաղվացքներ
    Էրեբունի Երևան
    Երևանի հին ու նոր խնդիրները
    Կրթահամալիրի տոն. սեբաստացու օրեր

    2․ Դրեք 2019-2020 ուսումնական տարում մայրենիից պատրաստած ձեր կարծիքով ամենահաջողված նյութի հղումը։
    Սասնա Ծռեր Բ մաս 2

  2. Ձեր մասնակցած նախագծերից ո՞րն եք ամենից շատ հավանել, դրեք այդ նախագծի մասնակցության ձեր նյութը կամ նյութերի փաթեթը։
    Իմ նախնտրած ոլորտը
  3. Դրեք մայրենիի այնպիսի մի նյութ, որտեղ կա ձայնագրություն և որտեղ կա տեսագրություն։
    Այդպիսի նյութ չունեմ։
  4. Դնել մայրենիի բաժնի հղումը  և նշել կատարված առաջադրանքների թիվը։
    Մայրենի բաժին
    Կատարած առաջադրանքների թիվը՝ 92
  5. Ի՞նչ ես սովորել մայրենիից այս տարվա ընթացքում։ Ի՞նչ կուզեի սովորել։
    Ամեն ինչ սովորել եմ մայրենիից։ Ինչ կուզեի սովորել արդեն սովորել եմ այց տարվա ընթացքում։
  6. Որ ստեղծագործությունը կամ ստեղծագործություններն ես հավանել բոլորից ավելի շատ։
    Ծառերի Գանգատը
  7. Ստեղծագործական աշխատանք «Իմ դպրոցն` համակարգչի միջից» (ներկայացնել պատում առցանց դպրոցի մասին, 10 նախադասությունից պակաս չլինի, կցել Paint-ով նկարված նկար)։

«Իմ դպրոցն՝ համագարգչի իջից»
Ես իմ դպրոցը շատ եմ սիրում։ Ես, երբ նայում եմ դպրոցiս համակարգչի միջից,  մտածում եմ, որ միակն է, որ առցանց է։ Բայց չեմ սխալվում, բոլորի համար իրենց դպրոցները լավն են, բայց իմ դպրոցը համակարգչի միջից ինձ համար  շատ յուրահատուկ է և հետաքրքիր։ Ես իմ դպրոցը համարում եմ շատ լավ, հետաքրքիր և  ամենակարևորը ուսուցանող։ Ես շատ եմ լսել, որ իմ դպրոցին անվանում են վատը և, որ մենք չենք կարող լավ սովորել, բայց դա այդպես չէ, իմ դպրոցը շատ-շատ լավն է և բոլորս շատ լավ ենք սովորում, թե՛ համակարգչի հետ ենք լավ, և թե՛ ազատ միջավայրի և դժվարությունների։ Իմ դպրոցը ես տեսնում եմ իմ լավ  կրթության միակ հնարավորությունը, որովհետև համակարգչի միջից դպրոցը ինձ համար դառնում է ավելի ու ավելի լավը։ 

Рубрика: Հաշվետվություն

Հաշվետվություն Մայիսի 11-15