Рубрика: Հաշվետվություն

9-րդ դասարանի առաջին ուս․ տարվա հաշվետվություն

Երբ տեղափոխվեցինք 9-րդ դասարան առարկաները բարդացան ավելի քան անցած տարիներին, ավելացան առարկաներ որոնք իրենց հերթին բարդ էին։ Այս տարի ես ավելին էի փորձում անել քան անցած տարիներին։Բոլոր առարկաներից անցանք շատ թեմաներ, լուծեցինք խնդիրներ, կատարեցինք փորձեր և այլն։ Չնայած նրան, որ բոլոր առարկաները բարդացել են նրանց հերթին նաև հետաքրքրացել են։ Ավագ դպրոցում, որոշ բաներ տարբերվում են միջին դպրոցից, որը իր հերթին շատ լավ է։
Իմ կատարած բոլոր աշախատնքները կարող եք տեսնել այստեղ՝
English 9
Հայոց լեզու 9
Գրականություն 9
Հետազոտական աշխատանքներ
Մաթեմատիկա 9
Նախագծեր
Պատմություն 9
Ռուսերեն 9
Վերլուծություններ
Քիմիա 9
Ֆիզիկա 9
Աշխարհագրություն 9
Իրավունք
Կենսաբանություն 9
Անհատական նախագիծ


Автор:

Բարի գալուստ իմ ուսումնական բլոգ։ Ես Մանեն եմ և ունեմ շատ նախասիրություններ ինչպես բոլորը։ Առարկաներից բոլորը կարևորում եմ, բայց իմ նախընտրածներն են՝անգլերենը, ռուսերենը, ֆիզիկան, կենսաբանությունը և մաթեմատիկան։ Սիրում եմ ուսումնասիրել տարբեր լեզուներ, պարել, զբաղվել սպորտով և երգեր լսել։ Խորհուրդ եմ տալիս բոլորին այցելել մեր դպրոց։

9-րդ դասարանի առաջին ուս․ տարվա հաշվետվություն: Один комментарий

Оставьте комментарий